Bestelprocedure
Klantenaccount
U kunt bij ons bestellen en afrekenen mét of zonder account. Met een eigen account worden uw adresgegevens opgeslagen zodat u bij toekomstige orders niet alle informatie opnieuw in hoeft te voeren. Ook kunt u met een account uw bestelgeschiedenis inzien.
U kunt hierna gewoon beginnen met uw bestelling, de verzendkosten worden automatisch door het systeem berekend. U hoeft geen account aan te maken om de verzendkosten te zien, ook zonder account worden deze prijzen getoond. Eerlijk en transparant dus.
Orderbevestiging
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons direct een orderbevestiging per e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen, het bestelnummer en het afleveradres. Wanneer de gegevens in de orderbevestiging onjuist zijn, dan kunt u ons hierover per e-mail een bericht sturen.
Uitverkocht
Het kan voorkomen dat een product is uitverkocht of gelijktijdig door iemand anders is besteld. In voorkomende gevallen zullen wij u per e-mail berichten of het artikel na te leveren is en op welke termijn.
Doorgaans ontvangt u 3 e-mails van ons
1.orderbevestiging 2. uw bestelling is ontvangen 3. uw bestelling is verzonden